به روایت بصیر نیوز ...!!!
جهنم شکلاتی
که می گن دنیای ماست . مگه نه ؟؟

 

می بینم که بازم بحث قدیمی رفتار بسیجی وار و در مقابل رفتار خلاف شأن یک مسئول مطرح می شه . دم بسیجی ها گرم و البته دم مسئولینی که کلاً اعصاب ندارن ...!

این خبر از سایت بصیر نیوز نقل می شه البته فقط چند خطش : 

 

آقای “ر” که قصد داشته برای اقامه نماز وارد مصلی بیت المقدس اراک شود، هنگام ورود به حیاط مصلی، به دلیل همراه نداشتن کارت وی‍ژه تردد با خودروی شخصی، مدتی در جلوی درب ورودی معطل شده تا خادمین بسیجی مصلی مراتب را با مسئولین مافوق خود هماهنگ نمایند که در این لحظه وی به دلایل نامعلومی، به شدت عصبانی شده و شخصا اقدام به درگیری و ضرب و شتم یکی از خادمین بسیجی و افتخاری مصلی کرده است

 

 

 

 

با این حال بسیجی یادشده در اقدامی بسیجی وار خویشتن داری کرده و مانع پاسخ سایرین به این نماینده می شود. در نهایت نماینده مذکور نیز با خودروی خود و با زیرپا گذاشتن مقررات، وارد مصلای اراک می شود.

کمیل جمشیدی

بر اساس اظهارات یکی از شاهدان این ماجرا نماینده مذکور پس از درگیری با بسیجیان با لحنی تند اظهار می دارد: “شما … کرده اید… همه باید برای من خبردار بایستید… من وقتی به بیت …. هم می روم جلویم را نمی گیرند…”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





5 / 6 / 1391برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : نسل 3

درباره وبلاگ

بی شعار ، بی طرف ، با ظاهر دانشجو هراز گاهی میام و می نویسم شمام نظر بدید تا بدونم دارم چی کار می کنم یا علی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عمو تو هم کمکم کن . باشه ... منتظرتم آ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همینجوری یک دانشجو و آدرس znatrh_5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: