من موندم واقعاَ
جهنم شکلاتی
که می گن دنیای ماست . مگه نه ؟؟

امروز داشتم با دادشم فوتبالیستا می دیدم . تا آخر فیلم اون هی جیغ و دست و اینا اما من همش تو این فکر بودم که واقعاً چجوری توپ 10 دقیقه رو هوا می مونه یا مثلاً دهن واکی بایاشی 10 دقیقه باز می مونه ...؟

یا جالب تر اینکه بابای تارا که همیشه چشماش بسته است چجوری زندگی می کنه ؟ یا اینکه دقت کردی دروازه بان هر تیمی که توپو می گیره و نمی ذاره گل بشه خودش به همراه توپ در آغوشش تا 3 ساعت رو هوا می مونن ...!

خب ما رو احمق فرض کردن ؟

بعد جالبه که ما تو بچگی چقد عاشق فوتبالیستا بودیم و از خواب عصر تابستونمون می زدیم که بیام فوتبالیستا ببینیم . !

اما فکر نکن الان خیلی اوضاع عوض شده ها . نه . بذار راحت باهات حرف بزنم احمقیت هامونم باهامون بزرگ شده . مثلاً داشتم دیشب با خواهرم 1 فیلم سینمایی مثلاً عاشقانه می دیدیم اما من که تمام مدت می خندیدم !

واقعا ً ما رو احمق فرض کرده بودنا . مثلاً تو چشمای دختره نگاه میکنه ( پسره ) بهش می گه بذار با احساساتت بازی کنم ...! خب تو بودی نمی زدی تو گوشش؟ ( منم بی اعصاب) یا اینکه دختره سوار اتوبوس در حال حرکت می تونه بشه اما واسه پیاده شدن از پرشیا 3 روز طولش می ده

یا اینکه مثلاً 2 نفر که دارن دنبال هم می کنن خیلی اتفاقی تو یه خیابون شلوغ و در اندشت با هم فیس تو فیس می شن . یا اینکه اتفاقی کیف دختره جایی جا می مونه که ...

ای بابا فیلمای ماست دیگه . اینقدر ایده آل و رویایی که ما فکر می کنیم واقعیت همینه

فیلم های ما جلوه آرزوهای ما شدند ، آرزوهایی که دست یافتن به آنها به سادگی نشستن و تخمه خوردن نیست .

ایشاالله همتون به آروزهاتون با تلاش هاتون برسید



نظرات شما عزیزان:

as
ساعت17:38---6 مهر 1391
سلام گلم خسته نباشي خيلي وبت خوب بود دخترم .اميدوارم بهترم بشه راستي عيدتم مبارك
پاسخ: سلام . مرسی عزیزم با نظرات خوب تو


* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت20:44---4 مهر 1391
جدا فیلمای ایرانی فیس تو فیس هم میشن؟پاسخ: سلام . مرسی از همه نظراتت . آره منم با قالب جدید حال نمی کنم اما خب یه علتی داشت که گذاشتم . اوکی بشه درستش می کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





19 / 6 / 1391برچسب:, :: 21:53 :: نويسنده : نسل 3

درباره وبلاگ

بی شعار ، بی طرف ، با ظاهر دانشجو هراز گاهی میام و می نویسم شمام نظر بدید تا بدونم دارم چی کار می کنم یا علی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عمو تو هم کمکم کن . باشه ... منتظرتم آ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همینجوری یک دانشجو و آدرس znatrh_5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: