روز دختر
جهنم شکلاتی
که می گن دنیای ماست . مگه نه ؟؟

 

دختر خاطرات شادی و خوشی گذشته ، لحظات شاد حال و امید آینده است

تقدیم به تمام دختران امروز ...

روزتون مبارک

من از تو گلبنی بهتر ندیدم

زتو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم

گلی خوشبو تر از دختر ندیدم

 



نظرات شما عزیزان:

مشتبی
ساعت0:48---5 مهر 1391
اینم یادم نمیره ک اولین نفرتوبودی که بهم جرات نوشتن دادی

فرشته ی مرگ
ساعت15:37---28 شهريور 1391
خوش حال می شم من رو لینک کنی می تونی وبم رو ببینی منم لینکت می کنم

آخه فرشته ی مرگ نیاز به دستیار داره


پاسخ: اوکی فرشته موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





28 / 6 / 1391برچسب:, :: 14:23 :: نويسنده : نسل 3

درباره وبلاگ

بی شعار ، بی طرف ، با ظاهر دانشجو هراز گاهی میام و می نویسم شمام نظر بدید تا بدونم دارم چی کار می کنم یا علی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عمو تو هم کمکم کن . باشه ... منتظرتم آ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همینجوری یک دانشجو و آدرس znatrh_5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: