just for love
جهنم شکلاتی
که می گن دنیای ماست . مگه نه ؟؟

چقدر بده که بیای یه پستی رو به عنوان حرف دلت بذاری و بعد حس کنی

نکنه نا محرم بخوندش .... ؟ ها

پس باشه هروقت محرمشو دیدم بهش بگم نه؟

امروز روز خیلی خوبی بود . صبح که صبحونه با یه سری بروبچ جدید دور هم بودیم و عصرم

نهار رفتم پیش دوستم

باهم نهار درست کردیم و زدیم بالا . مثل مونگولا کلی عکسم همراش گرفتیم فاز داد ....

بعدش کلی حرف زدیم و با لپ تاپ ور رفتیم . شبم رفتیم بیرون قدم زدیم و بستنی

خلاصه جاهمتون خالی

شیر موز بستنی خوردیم ! برای بار 100م !

اما خوش گذشت کلی حرف زدیم . فکم خسته شد جون تو

 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت20:38---18 مهر 1391
همیشه حال و هوای خوابگاه رو دوست داشتم و دارم. خیلی خوش میگذره

گورستان یک روانی((نام جدید:میخواهم زندگی کنم...))
ساعت22:21---17 مهر 1391
همیشه خوش باشی و خنده مهمان لباتپاسخ: مرسی

رهگذر
ساعت20:26---15 مهر 1391
دل نزد توست اگرچه دوری زبرم
جویای توام اگر نپرسی خبرم
خالی نشود خیالت از چشم ترم
در قلب منی اگر چه جایی دگرم
*************************
سلام عزیزم خوبی ، خیلی دووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووست دارم ، شرمنده نمی تونم برات پیام بزارم اما مطمئن باش همیشه وبت رو دنبال می کنم ف در این زمانها احساس می کنم پیشمی ف هر وقتم دلم برات تنگ میشه برام مهم نیست پست جدید نذاشتی هموم قدیمی ها رو با احساسی از جنس ... می خونم ، و حرفهای خودمونی دیگه که جاش نیست ، می بوسمت ...........
*************************
دلمان که می گیرد تاوان لحظه هایی است که دل می بندیم


منصی
ساعت13:41---15 مهر 1391
na mahram....
kho begu yalla began
man sar lokhtam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





14 / 7 / 1391برچسب:, :: 23:18 :: نويسنده : نسل 3

درباره وبلاگ

بی شعار ، بی طرف ، با ظاهر دانشجو هراز گاهی میام و می نویسم شمام نظر بدید تا بدونم دارم چی کار می کنم یا علی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عمو تو هم کمکم کن . باشه ... منتظرتم آ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همینجوری یک دانشجو و آدرس znatrh_5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: