من تازگیا ...
جهنم شکلاتی
که می گن دنیای ماست . مگه نه ؟؟

 

سلام . تازگیا به "نوشتن" علاقه مند شدم کاری که تقریباً 2 ساله نکردم . من قبلاً ها خیلی می نوشتم ، داستان ، خاطره و ... اما یه مدتی بود که دیگه انگیزه نوشتن نداشتم . تازه قبلاً رو کاغذ می نوشتم . می دونید که نوشتن رو کاغذ لطفش بیشتره چون ممکنه گاهی قطره اشکی چاشنی نوشته ت بشه یا اندک چروکی روی کاغذ که همه نشون دهنده حالات و احساساتته اما نوشتن توی این لپ تاپ دیگه این حسو نداره . وقتی روی کاغذ می نوشتم گاهی که اصلاً حواسم به اطرافم نبود دستم می خورد به لیوان چای و ... برگه هم چای نوش جان می نمود !!! منم یهو به خودم می اومدم و اگه اوضاع خیلی خیط شده بود برگه رو عوض می کردم و گرنه که روی همون برگه ادامه می دادم .
اما الان اگه چای بریزه روی لپ تاپم و خراب بشه دیگه نمی تونم بنویسم پس یا چای نمی خورم یا حواسمو جمع می کنم .
می دونید چی شد که دیگه ننوشتم ؟ یه روز پدر فردی که اون موقع ها خیلی دوستش داشتم تموم دل نوشته هایی که واسه فرزندش نوشته بودم رو برداشت و خوند و بعد از مسخره کردنشون آورد و داد به پدر من ! منم اون موقع بچه بودم و این کارش خیلی زد تو ذوقم . اون نوشته ها سوخت ...
توسط خودم سوخت . ترجیح دادم بسوزونمشون و تا ابد تو قلبم نگهشون دارم تا اینکه بخواد توسط هر نامحرمی خونده بشه و نهایتاً خواجه حافظ شیرازی باشه که ازش بی خبر باشه اونم چون اون بنده خدا مرحوم شده نه به خاطر شیرازی بودنش!!!
خلاصه اونا رو سوزوندم و تا آخر نظاره گر سوختنش بودم . بعد اون ماجرا (تقریباً 1 هفته بعدش) 5 یا 6 صفحه ای نوشتم و تقریباً 1 سال بعدش هم 1 صفحه نوشتم و تا 1 سال و اندی بعدش ( تقریباً 1 سال و 10 ماه) که الان باشه دیگه هیچی ننوشتم . حالام نمی دونم چی شده که تو فضای مجازی دست به قلم شدم و دوباره وبلاگمو سروسامون دادم . اما از تنها کار کردن خوشم نمیاد . دوستان هم که درگیرند . اگه توی وبلاگ قلم ها و سبک های متفاوتی نوشته بشه جالب تر می شه چون سلیقه ها متفاوته .
راستی شما چه سبکی دوست دارید ...


نظرات شما عزیزان:

* گورستاטּ ﻳڪ ﺮﻭﺍﻧﮯ *
ساعت2:11---1 شهريور 1391
midoni ghashangi va arzeshe ye web be chye?inke sahebe web khodesh matalebesho benevise...hamine ke baes mishe webet ghabele khondan bashe..bazam benevis
پاسخ: مرسی از نظرت


moshtaba
ساعت19:11---19 تير 1391
سلام.قلمه خوبی داری.ادامه بده.کاری که من نکردم و الانم خیلی پشیمونم.البته تازگیاچندتامطلب نوشتم،فقط دودلم که تو وبلاگم بزارم یا نه...راستی،چیه وبلاگه من توروآزرده خاطر میکنه؟البته اگه خصوصی نیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





19 / 4 / 1391برچسب:, :: 23:0 :: نويسنده : نسل 3

درباره وبلاگ

بی شعار ، بی طرف ، با ظاهر دانشجو هراز گاهی میام و می نویسم شمام نظر بدید تا بدونم دارم چی کار می کنم یا علی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عمو تو هم کمکم کن . باشه ... منتظرتم آ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همینجوری یک دانشجو و آدرس znatrh_5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: