جهنم شکلاتی
که می گن دنیای ماست . مگه نه ؟؟

 

سلام. دیشب baby پسر داییمو دیدم . واقعاً مث 1 سوسک کوچولو بود که تو 1 روسری سفید پیچیده شده بود . ! ( ابراز احساساتو حال کردی ؟)
البته من معذرت می خوام از همه اونایی که با گفتن عبارت سوسک بهشون برخورد اما ما اینیم دیگه . بچه خواهرمم که باشه شاید بهش گفتم سوسک !
اما من بچه ها رو دوست دارم . کاش ما هم بچه می مونیدم . چه خبره تو این بزرگی و بزرگا؟ 
دیروز یکی از دوستام اومد شهر ما و من واسه اولین بار بعد از سفرم از خونه رفتم بیرون . یعنی قبلشم می رفتما اما نه بیرون رفتنی که بهم خوش بگذره . واسه کارای ضروری می رفتم . دیروز رفتم بیرون و با دوستم نیم ساعتی قدم زدیم . آخه اون می خواست برگرده شهرش و ما خیلی وقت نداشتیم .
برام از شهرش و حال و روزش بعد از سفر گفت . راستی من و این دوستم تو این سفرمشهد با هم بودیم . منم براش از خودم و حال و روزم تو این چند روزی که برگشتم گفتم . خلاصه حال و هوام تجدید شد !! خودمم نمی دونم اینی که گفتم یعنی چی اما مطمئنم تو فهمیدی . همین کافیه

گاهی اوقات " بگو چه مرگته " از یک دوست بیشتر بهت فاز می ده تا حرفای کلیشه ای " عزیزم چی تو رو ناراحت کرده ؟"



نظرات شما عزیزان:

moshtaba
ساعت0:37---11 شهريور 1391

چته؟؟؟این روزاگرفته ای؟


پاسخ: مرسی که چته چه مرگته ات را به موقع رساندی ...

به قول یه بنده خدا دل گرفتگی که دلیل نمی خواد شادیه که 7 خان رستم داره اما در کل نه عزیزم خوبم



moshtaba
ساعت16:34---8 شهريور 1391
سلام...چیونمیدونی؟؟؟
پاسخ: i dont know...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





8 / 6 / 1391برچسب:, :: 15:49 :: نويسنده : نسل 3

درباره وبلاگ

بی شعار ، بی طرف ، با ظاهر دانشجو هراز گاهی میام و می نویسم شمام نظر بدید تا بدونم دارم چی کار می کنم یا علی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ عمو تو هم کمکم کن . باشه ... منتظرتم آ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همینجوری یک دانشجو و آدرس znatrh_5.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: